Плащане и Доставка

 

СТОЙНОСТ НА ДОСТАВКАТА:

  • За поръчки под 50,00 лв. до офис на Спиди или до адрес на клиента фиксирана цена за доставка от 4,90 лв.
  • За поръчки над 50,00 лв. - безплатна доставка

 

Използваме услугите на куриерска фирма SPEEDY.

 

МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ:

  • Банков превод по сметка на ПРОБИОТИС ЕООД в ОББ ЕАД (моля посочвайте в основание номер на поръчка):

           IBAN: BG36UBBS81551005296330 

           BIC: UBBSBGSF

  • С дебитна/кредитна карта през виртуален POS в сайта
  • ePay.bg
  • Револют
  • Наложен платеж

 

УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА ДО АДРЕС НА КЛИЕНТА:

  • Продукти, поръчани до 16:00 ч. в работен ден се обработват до два (2) работни дни*.
  • Продукти, поръчани до 16:00 ч. в работен ден се доставят до два (2) работни дни*, след като се обработят. 
  • Продукти, поръчани след 16:00 ч. в работен ден се обработват до два (2) работни дни и се доставят до два( 2) работни дни*.
  • Продукти поръчани в събота, неделя и в дни на национални празници се обработват до два (2) работни дни и се доставят до два (2) работни дни*.

*За пратки до някой определени населени места в страната, където куриерска фирма SPEEDY има конкретен седмичен график за разнос, се спазва съответния график.

При заявяване на поръчка до офис на SPEEDY, клиентът разполага със срок от 5 работни дни от датата на доставка, в които дa приеме своята пратка. След изтичането на срока поръчката се анулира и се връща обратно mypharmacy.bg.

За да се избегнат неволни грешки, след всяка поръчка клиентът получава известие по e-mail и/или SMS, потвърждаващи поръчката.

При въпроси може да ни пишете на info@mypharmacy.bg, да използвате формата за контакт в сайта или на телефон 02/488 49 49

** Възможно е удължаване срока на доставка поради временна липса на поръчан от вас продукт или недостатъчната му наличност за изпълнение на заявеното от вас количество, както и при обявени извънредно положение или извънредна епидемична обстановка. В такива случаи ще се свържем с Вас за допълнителни уточнения.

*** Моля имайте предвид, че може да има забавяне в разноса на пратки от куриерската фирма, което може да е в резултат на лоши метеорологични условия, технически проблеми, обявени извънредно положение или извънредна епидемична обстановка и други фактори.